Saturday's

subota, rujna 27, 2014

Haljina na cvijetiće mi je najdraža. No, to već znaju i vrabci na grani.
Nosim je ljeti, nosim je zimi (Sjećate se? klik,klik). Bolje rečeno, u svim razdobljima sa drugim detaljima super funkcionira. Taj osjećaj kad te ništa ne sputava na tebi. E, tako se ja osjećam u toj haljinici. Prekrasne naočale sam dobila sa web stranice Giant Vintage. Što se šeširića tiče, inače nisam pobornik istih. Volim ih vidjeti na drugima, no na sebi ih nekako nisam mogla zamisliti. Valjda zbog kose. Izgube mi ono nešto kad ih stavim na svoju grivu. :) Ali, promijenilo se i to. Tako da sam za jesen već nabavila dva. Ovaj i još jedan koji ću Vam uskoro pokazati u novom outfitu.
...
Sutra  mi je rođendan. Nekako nemam osjećaj da sam godinu starija. Rođena sam ujutro u pola 8. Valjda se zato ne volim buditi rano.:P Danas mi dolaze prijatelji da proslavimo. Pripremam fine kolačiće i kupus kifle i pizzarete. S mamom, naravno. :) Šta bi mi bez mama, jel tako? :) Od kolačića pravimo nutellu i ledeni vjetar. Dva koja su mi najdraža i niti jedan ih ne može skinuti sa trona. A probala sam ih. Vjerujte! Biti će tu i mafina, koktelčića, grickalica i svega ostaloga što deblja. :D Pokazat ću Vam slike na blogu. Sada se bacam natrag na posao.
Puse Vam šaljem i čitamo se uskoro! :*









dress/haljina: Zara
bag/torbica: Zara
hat/šešir: h&m
sandals/sandale: Zara
sunglasses/sunčane naočale: Giant Vintage

You Might Also Like

3 komentari

  1. Izbrisalo mi je komentar pa se ponavljam (mrzim kad se to dogodi hah) :)
    Savršena mi je kombinacija, cipele su sjajne i odlično ti stoje, a u naočale sam se odmah zaljubila :))
    I unaprijed ti želim sreeeetan rođendan i divnu zabavu, i ja bi rado doletjela na koji kolačić :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! :)) Kad te put doveze u Slavoniju, u Osijek, morat ćeš se javiti da se vidimo :*

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images