Poslije kiše, dolazi Sunce :)

ponedjeljak, lipnja 04, 2012

suknja/skirt: Zara; majica/t-shirt: Zara; torba/bag: Mango; cipelice/shoes: Bata;

Dugo se nismo vidjeli... dugo nisam postala, i da, falili ste mi jako! i vi, i moj dragi blog.
Obveze su presudile, ali uskoro pa je gotovo mojim mukama, samo još ovaj tjedan da prođe, uh, jedva čekam ... ;)


...
Ja i A. lutali smo gradom, tj. krenuli smo, no kiša je tako jako krenula padati da smo zaglavili pola sata u autu, slušajući pljusak, led..
i nadajući se da će poslije kiše doći Sunčeko. i došlo je ..
odmah smo otišli na slamboš - jaffa i kinder <3, i uživali u praznim ulicama Osijeka grada ..
predivan dan uz najudobnije cipelice ikada, šarene noktiće, i obožavanu torbu. <3


Pusa svima,
uživajte!
xx
M.

You Might Also Like

24 komentari

  1. imas predivnu kosu! a i suknja mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. definitivno sam se zaljubila u tvoju suknju! ova kolekcija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam je kupila početkom trećeg mjeseca, ali kod nas u Zari je ima još! :D

      Izbriši
    2. hvala ti , idem sutra bas pogledat odlicna je! i super ti stoji!

      Izbriši
  3. Jao pa dugo te draga nije bilo.Bas mogu reci i da sa te se uzelela.
    Kosa ti je san o kojem sanjam.Kada bi te videla uzivo samo bi moje ruke bile u tvojoj kosi.Stvarno izgleda nestvarno.
    Suknja i cela kombinacija je tako lepa, volim zelenu boju i skroz lepo izgleda uz prugastu majicu.
    Odlicno i zenstvaeno kao i uvek!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj preslatka suknja! I slike su bas super <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Prugice i cvjetici - savrseno! Preljepa si mi i fotke su ti tako divne!

    OdgovoriIzbriši
  6. sva si slatka, ali ta tvoja kosa je nešto prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Suknja je san!I meni treba nešto takvo, imam neke kraće verzije ali nije to to ;) Odlično ti stoji!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  8. love that skirt!

    hope you stop by my blog as well :)

    Figure of Chic

    OdgovoriIzbriši
  9. Savrseno mixani printovi,bravo!Suknja ti divno stoji!;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vratila si se :)
    Znaš da volim tvoj smelo mešanje različitih printova :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Svidja mi se cijela kombinacija, ali cipele <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Genijalno mi je što si ovu suknju sparila sa majicom na pruge , očekivana kombinacija bi bila da se tu upari sa nečim jednobojinim, ovo mi se jaaaako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo mi izgleda savršeno! sve je predivno; i cipele, i suknja, i prugice i ta tvoja savršena kosa... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Noktići su neodoljivi i tako veseli :))!

    OdgovoriIzbriši
  15. stajlish!!sta bi dala za tvoju kosuuu :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images