Different shades of gray

subota, siječnja 10, 2015

 Ovaj kaputić je nešto najudobnije ikad! Dobila sam ga za Božić i moram priznati da je on nešto više za jesensko vrijeme nego za ovo zimsko, odnosno za temperature u plusu! :) Više izgleda kao neka vestica ali najbitnije je da je topal i mekan! <3 Kombinacija je u sivim tonovima i iako na prvu može zvučati poprilično dosadno, ove tajice podignu cijelu kombinaciju. Malo boje sam unijela u vidu ove bordo torbice koja mi se polako krenila uništavati a nikako da joj nađem dobru zamjenu. 
...
Mislim da svatko od Vas može sličnu kombinaciju rekreirati sa svojim stvarima kod kuće. Svi mi imamo tajica i tajica. Ako ništa, barem to, jel tako cure?! :) Ja osobno one obične ostavljam za kuću, dok sa uzorcima biram za van. Ove su malo deblje i savršene za zimu. Svakako pazim da ne pretjeram jer cure sa tajicama zaista znaju pretjerati, a mogu se stvarno na super načine kombinirati. Zato Vam ja savjetujem uvijek neku malo dužu majicu ili vesticu preko njih! :) 
Ova kombinacija je idelana za zimsko vrijeme (u plusu, naravno:), a što je najbitnije udobna za dnevne obveze. Nadam se da Vam se sviđa! :)
P.S. Postovi će svaka tri dana zbog mojih obaveza, tako da novi post očekuje u utorak!
Do čitanja! Uživajte u vikendu i odmorite se! <3
M.


I'm wearing:
leggings/tajice: Zara
coat/kaputić: Zara
sweatshirt/majica: H&M
boots/čizme: Zara

You Might Also Like

35 komentari

  1. Što se tiče kombinacije, te čizme nisu za dnevne obveze (ne znam jesi li pokušala u njima raditi 8 sati i biti na nogama), a količina pogrešaka u tekstualnom dijelu posta odbija me od posjete ovom blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Ja sam Matea, a kako se ti zoveš? :)
      Ako već imaš neko mišljenje i kritiku onda se možeš barem potpisati, to je znak pristojnosti!

      Prvo, draga moja, jel mi vjeruješ da u ovim čizmama nisam hodala samo 8h, već 10h, i moram ti priznati: THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING! Nažalost, ne radim jer sam još studentica tako da ih nisam testirala na poslu, ali čim krenem raditi, sigurno hoću. Sigurno ne bih napisala da su udobne ako nisu! Pročitaj neke stare postove ako nisi, pa se uvjeri da uvijek napišem ako mi je nešto (ne)udobno! :)

      Drugo, što se tiče pogrešaka u tekstualnom dijelu, ja ih zaista nisam primijetila. Možda se potkrala koja, uvijek je i uvijek će, nisam perfekcionista i ne težim istom. Ako te baš nešto bode u oči slobodno napiši što ti smeta, ispravit ću! Uvažavam primjedbe! Dapače! :)

      Nema potreba za toliko negative na jednom pozitivnom mjestu kao što je moj blog. Moj iskreni savjet ti je da se usredočiš na ono što se sviđa, umjesto suprotnog! Ja znam koliko truda polažem u ovaj blog, a ako ti ne možeš pronaći baš ništa što se sviđa (iako ne možeš reći da fotografije nisu dobre), uvijek možeš pritisnuti x. Bar u današnje vrijeme imaš mali milijun blogova, pa ćeš valjda uspjeti pronaći neki koji ti se sviđa! Svatko od nas je drugačiji i ne sviđa se svakom isto!
      Ipak, nadam se da ćeš i dalje ostati moja čitateljica i da ćeš pokušati pronaći nešto što ti se sviđa!

      Budi pozdravljena i uživaj u vikendu! :*

      Izbriši
  2. Odlično izgledaš! Čizme i torbica su strava. I kosa ti je divnaaa. :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se za tajice... kako god dobru guzu imala ili ne, ja sam uvijek za dužu vesticu/haljinicu i slično preko! Sviđa mi se uzorak kao i torbica! Crvena je savršena za zimu da podigne svaku kombinaciju! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi se sviđa kaputić i jako ti lijepo stoji, a ja u tajicama živim i stvarno ne znam što bi da se prije koju godinu nisu ponovno vratile na velika vrata. Imam ih na tone, u svim mogućim teksturama i uvijek, ali baš uvijek preko njih nosim neku malo dužu majicu koja prekriva guzu, puno je ljepše tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti! Tajice - pojam udobnosti! :) Još su mi s uzorcima draže jer podignu kombinacije, a jednostavne ostavljam za po doma! :)

      Izbriši
  5. kako ti dobro stoje ove tajice!!!!!! Mislim da nisam pretjerala s količinom uskličnika:) Jako volim karirano, tako da mi se jako sviđaju, a i stvarno ti odlično stoje. Sviđaju mi se do neba ove čizme s kojima si ih iskombinirala, predivne su...stvarno ne znam kada sam ljepše vidjela, a s tom debljom petom izgledaju mi i jako udobno...ako naletim na slične, sigurno kupujem.

    Što se tajica tiče, mislim da sve ovisi kako kome što stoji, ali i ja ih preferiram nositi ispod malo dužeg džempera ili tunike, inače nekako imam osjećaj kao da sam premalo toga ostavila mašti;) Moja baka uvijek kaže da ne treba sve otkrivati.

    Kaputić je ljepotan....mislim da mi je ovo jedna od naljepših kombinacja ikada.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam zaljubljena i sve tvoje kapute, jakne, cipele i cizme.Samo da znas.I tvoj stil mi je lep, divno negovan i skroz pristaje tvojoj divnoj licnosti.Ja te osobno ne poznajem, ali uvek si bila jako ljubazna, i mnogo, mnogo prijatna.

    Ljubium te :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a nice look. I love the simplicity of your make-up as it highlights your natural beauty, the fact that you're giving us this season trend color, marsala and that playful pant.

    www.stylegonerogue.vom (new post)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cizme su odlicne!
    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Torbica je divna :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super look! Kaputic je presladak!

    OdgovoriIzbriši
  11. I love that bag ! xo

    http://gorishelena.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great look
    love the bag
    would you like to follow each other? I'll Follow back after it.

    www.miharujulie.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Siva je inace moja omiljena boja, ali mislim da je vrijeme da konacno ubacim koji efektniji modni detalj kao sto je ova tvoja torba :D

    OdgovoriIzbriši
  14. i like the bag,and i love this color

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi dear, love your boots!

    www.davverochic.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  16. Jooj slučajno naiđoh na tvoj blog, jooj kako si slatka Bože mili, odličan outfit. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful photos and lovely outfit! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Torbica je prekrasna, kao i ti, naravno! :)

    http://www.ellemouse.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Great post!! Have a nice day!!
    carolandvero.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. MATEA, FALIŠ! WE WANT NEW POSTS! LOVE YA <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images