A Little Bit of Everything!

petak, siječnja 20, 2012


Ovaj post započinjem sa ovim ljepoticama. Mojim novim cipelicama lutalicama.
Kad sam vidjela da su na sniženju ove krasotice iz Zare, odmah sam ih kupila. I mami i Antunu su se sviđale više nego crvene. Ali, ja ne bih bila ja, da nisam nakon par dana kupila i crvene! :D Oh, shooessss! <3
Imam vam još punooo novih stvari pokazati, ali to ću kroz outfit postove!


"Oh, Lola", najdraži parfem, dobila sam za Božić od tate! <3
A ove dvije preslatke babuškice od Antuna! <3


Moja pletenica, koju mi je jučer napravila sestrična! I da, stavila sam ju tu jer je ovo najtanja pletenica IKAD na mojoj glavurdi :D


Slika iz filma "One day" kojeg idem upravo pogledati! Obožavam Anne Hathaway i sve njezine filmove! <3


Puno fine hraneee! <3 

Slijedi par slikica mog outfita! Slikano je prije par dana kod Antuna jer je vani bilo grozno vrijeme ...




.. Znam da nisam dugo pisala, ali od sljedećeg tjedna ću biti bolja. Imam još 3 kolokvija za rješiti, a jedan od njih je i matematika. :( Već sam sada u strahu zbog svih tih testova. Sljedeći tjedan će biti koban za mene! Držite figeeee! :)


Kisses, M.
<3

You Might Also Like

34 komentari

  1. Predivne cipelice! Mi žene uvijek možemo kupovati cipele i torbe, to je valjda došlo s duplim x kromosomom! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam se danas pitala di si! :) Preslatke su fotke! :) I ti si mi na ovoj zadnoj fotki PREDIVNA! :) I cipelice ---oh! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. film je predivan, preporučujem, ali i tužan u isto vreme...
    a cipelice, nema potrebe komentarisati, o njima je već sve ispričano :)
    srećno sa kolokvijumima

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se crvene više sviđaju :) Sretno s kolokvijima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaaako lepe cipele :) i ta suknja + biseri, jako slatko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. love the zara heels!! and omg i also watched one day and i couldn't believe she died!! i was so sad!

    OdgovoriIzbriši
  7. U are so pretty :)

    I like your blog

    WWW.TAA.GE

    OdgovoriIzbriši
  8. koji divan post <3
    prvo cipele su divne.
    drugo mrzim te zbog hrane :P
    treće, obožavam pletenice na curama koje imaju kovrčavu kosu jer su tako divno pune :D

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. odlicne cipelice:D pletenica je odlicna! da bar imamo tak gustu kosu :O

    :*

    OdgovoriIzbriši
  10. cipelice su prslatke! crvene posebno <3
    a i babushke su med :)

    OdgovoriIzbriši
  11. wow, the shoes on the left size are gorgeous;0 Oh and the "One Day" movie, I love this film, such a beautiful love story;)

    OdgovoriIzbriši
  12. WOOW! baš su super slike :) dobro si napravila sto si kupila oboje cipele ;) pletenica je super! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. aaa kupila si i ti te cipelice, baš ih puno cura ima, prekrasne su ;) preljepa je bočica od parfema a i tvoja suknja mi se jako sviđa :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. isti parfem imamo i ja svoj voolim! i meni baš trebaju crvene cipele, odakle su ove tvoje? i sretno sa ispitima!

    OdgovoriIzbriši
  15. joooj preslatka si mi...a kosa duga kovrcava!!!crvene zarine lajkam jako!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan mi je post! Baš volim te random postove!
    Cipele odlične-oboje!
    Anne Hathaway <3
    Pletenica <3
    Hrana <33
    Dečko i ti preslatki! :)

    Hvala ti puno na posjecivanju i komentiranju mog bloga!
    I da napokon imam novi post pa svrati!

    OdgovoriIzbriši
  17. jao preslatka si i svidja mi se tvoj blog super je ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. i ja imam lolu,u prstencu kao parfume ring <3
    pusti kosu nek je ima kad je tako frčkava i fina !!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovin' the red shoes

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. prekrasne lutalice sunjalice ♥ a kosa ti je mmmmmmm :)))) skoro nisam videla da je nekome tako luda i slatka :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Babuškice <3 jao, jao

    Ljubomorna sam zbog cipela, ne zna se koje su ljepše, jedva čekam da vidim autfit sa njima :)

    OdgovoriIzbriši
  22. super slikice :) ako zelis mozemo se pratit :) bilo bi mi drago ^^

    OdgovoriIzbriši
  23. LOVE those shoes! I'm a blogger too, it would be nice if you could stop by my blog sometime :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Ohhh cipelice!Divne!Samo ti uci,tu smo mi;) Sretno!
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  25. hvala na komentaru draga! presladak blog, a tek cipelice!! divne su!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  26. Jako su ti lepe cipele!
    Super blogic :)

    OdgovoriIzbriši
  27. ajme, odličan ti je blog :)

    mislim da ću često biti na njemu :)



    pusa


    Matea^^

    OdgovoriIzbriši
  28. super izgledaš!
    hvala ti na lijepom komentaru na blogu ;))
    pratimo se?

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  29. Matroske moje vecne inspiracije!!Volim jako!!
    Slazem se sa halinje da pustis kosu!!Ja jako volim takve kose!!Zavidim ti!!
    Ja sam rodjena u Osijeku i obozavam ga~~))
    Pratim te!!Hvala ti na komentaru i naravno da sam dosla na tvoj blog!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images