DRESS TO IMPRESS

srijeda, siječnja 07, 2015

... 
Jedan slojeviti outfit od ponedjeljka! Obožavam ovakve udobne kombinacije i da imam dovoljno haljina i pulovera (nikad nemamo dosta, jel' tako cure?!) nosila bi ih svaki dan. Ali, snalazim se sa stvarima koje posjedujem! :D Kombinacija teksas haljine i bordo pulovera se super upotpunjuje. Plava + bordo, big yes! Nadam se da Vam se sviđa i da ste dobili inspiraciju kako možete iskombinirati neku svoju ljetnu haljinicu sa zimskim puloverom!
P.S. Sretan Božič želim svim svojim dragim čitateljima koji danas slave! Mir i blagostanje vašim obiteljima! :* 
Btw. novi outfit post će biti u subotu! Stay tuned! :*


I'm wearing:
dress/haljina: H&M
sweater/pulover: Zara
boots/čizmice: Zara
fur coat/bundica: Zara
bag/torbica: Zara

You Might Also Like

13 komentari

  1. Preslatko! Jako volim ovakve outfite :*

    OdgovoriIzbriši
  2. jako mi se sviđa kako si iskombinirala boje i teksture!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja želim ove tvoje čarapice :))
    Bundica ti super stoji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiva kombinacija... Super si je iznela!

    www.katarinasharon.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne mogu preboliti ove Zarine čizmice... dok sam se ja domislila da ih ipak želim, odoše one! :) Ovo mi je divno! Volim kada netko pokaže da može biti modno kreativan i po zimi bez da hoda gol uokolo! Sve mi se baš jako sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bunda je savrsena, bas bas mi se dopada, pa jos ta nezna boja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ova kombinacija, baš je zanimljiva posebno čarape :)
    Drago mi je da sam naletila na tvoj blog, pratim te od sada! Svrati i ti na moj :)

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/2015/03/wide-pants.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Preeslatka si,kombinacija je odlicna i fotografije su ti jako kvalitetne! Pogledaj i moj blog,lp :))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam ovakve slojevite kombinacije, i volim zimu, i malo mi je žao što ih više ne mogu nositi jer već kuha ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. A lovely combine,especially i like your bag very much,as a blue lover:))

    http://iremmerveozbek.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images