2014 MyFashionNook Outfits

subota, siječnja 03, 2015

Hello 2015.! :)
Dok se pokušavam naviknuti da je već treći dan Nove godine, opraštam se uz staru prolazeći kroz prošlogodišnje outfite. Napravila sam za Vas kolaž da ih vidite sve na okupu. Moram priznati da ovaj post pripremam 3 dana i da mi je oduzeo dosta vremena, ali isplatilo se. :)
U Novoj godini ću se svakako potruditi oko izgleda samog bloga, te ću imati rubriku Looks, gdje će te vidjeti sve moje look-ove na jednom mjestu, ako ste u potrazi za inspiracijom ili ako ih samo jednostavno želite vidjeti! :) Ako imate nekakvih ideja oko izgleda bloga, pišite! :)
Također, prije mjesec dana sam se pridružila instagramu, pa se možemo pratiti preko njega, ako ste obožavatelji istoga. Moj instagram je @matea_myfashionnook!
Što se tiče nekih odluka ili izazova koje sam postavila pred sebe, tiču se mog osobnog razvoja i usavršavanja. Želim si sve što i Vama, prvenstveno sreće i zdravlja. Želim podići ovaj blog na viši level, želim nakon diplome pronaći posao! Koje su Vaše želje? :)
Držim fige da nam ova godina bude najbolja dosada, jer ipak najbolje tek dolazi, zar ne?! <3
Kisses!
p.s. Danas je treći rođendan bloga. Zar već? :)

You Might Also Like

11 komentari

  1. Meni je svaki outfit, od prvog do poslednjeg fenomenalan!
    Srecan blogorodjendan!

    Srecna Nova godina!

    Giveaway on my blog: http://teenfashioncorner.blogspot.com/2014/12/giveaway-echopaulcom.html
    xx

    OdgovoriIzbriši
  2. svi su predivni...baš divan sažetak...ovako kada su baš svi na jednom mjestu, nekako mi se čini da bi mogla opisati tvoj stil kao jako pozitivan...ne znam zašto, ali nekako mi baš svi ovi outfiti imaju neku dobru i veselu vibru.

    Moje su želje slične kao tvoje...diplomirala sam i položila stručni, ali do posla još nisam došla...nekako sam oguglala već na namještene natječaje pa mislim da ću se ove godine nekako manje živcirati zbog nekih nepravdi i nekako imam dosta poleta i optimizma...barem zasad:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj hvalaa ti :) možda se tako čini zbog boja, ali ja stvarno volim ubaciti boje u svojim outfitima, iako se ne čini u svakom tako :D i vjerujem ti za posao, ali ne gubi nadu, doći će i to! Sve najbolje u Novoj! :*

      Izbriši
  3. Joj koliko lijepih outfita na jednom mjestu, baš ih je super vidjeti još jednom! I mogu misliti koliko ti je vremena ovaj post oduzeo, ja sam isto bila krenula raditi istu stvar, ali naprosto nisam stigla - bilo je previše postova, previše fotografija i kombinacija pa sam na kraju odustala tako da svaka čast :))
    Želim jako sretan rođendan blogiću i nadam se da će ih biti još mnogo :)) A najviše od svega ti želim da nakon diplome uspiješ jako brzo naći posao, i to jedan u kojem ćeš uživati :***

    OdgovoriIzbriši
  4. predobri su ti svi outfiti! Nadam se da ce i ove godine biti puno postova i lookova!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely outfits :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako moram izdvojiti- outfiti s cvjetnim Zarinim kaputićem su divni! :)

    FASHION-TO-GO
    FTG Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. Srecna Nova :) Ovo si odlicno napravila, ima divnih kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme stvarno super kombinacije :D lajk, lajk :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images