Petak - dan za metak! :D

petak, lipnja 08, 2012

hlače/pants: Zara; shirt/košulja: s.Oliver; sandalice/ shoes: sh; naočale/sunglasses: Dior;

petak. napokoooon! :D
ja sam danas jako sretna - gotova sam s fakultetom, juuuupi. što znači da ću vam dosađivati - stalno :D :D
danas nakon usmenog, slijedilo je uživanje u lijepom vremenu - pržili smo se uz 32 stupnja, papali smo sladoled, pili sokić, i slikali se.


ove ljubice - sandalice su nove, prilično, kupile smo si mama i ja iste prije mjesec dana, i sad ih tek prvi put nosim, i moram reći da su preeeeudobne, a ja - prezadovoljna. košulja bijela (prozirna cijela :P) - kupila sam ju prošle godine jer mi je bila super udobna, i potrebna, i isto imamo ja i mama iste. ah, slučajnosti! :D


ja uživam u lijepom danu, uz breskvice, seku, glazbu i glavobolju (nažalost), i odoh na bic bajs sada, pa pozdravljam vas sve, i čitamo se! Kisses :*
xx
M.

You Might Also Like

20 komentari

  1. Lucky you, ja jos imam u ponedeljak ispit i nikako mi se ne da ucit! :S Super mi je outfit pogotovo hlace! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepse cvetne pantalone dugo nisam videla.
    Odlicno su cvetne, print je ocaravajuci!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si ukombinovala pantalonice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hlače savršene i cipele također. Kombinacija je prava proljetna, trendseterska i divna. Baš lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno! Hlače su ajme ajme, obožavam cvijetne uzorke, cipelice <3

    OdgovoriIzbriši
  6. hlače su mi predivne i odlično ti stoje ;)

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. hjoj radi bi si posvojila ove hlace :D mrak mi izgledas!!

    OdgovoriIzbriši
  8. hlače su stvarno predivne! i te sandale su mi zapale za oko u trgovini! Baš u Stilistu ima članak - O mama i kćerkama i jednakoj odjeci! Puse <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHA, da, da vidjela sam taj članak :P ah te mame, kad imaju dobar ukus :D

      Izbriši
  9. Joooj obožavam te hlaće, obožavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. hlace su jako jako slatke i sve ti super stoji! p.s. nisam nasla suknju onu u zari :( ali nadam se da ce ih izvuci na snizenju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj i ja se nadam da ću naći neke stvari na sniženju kad iz vrate natrag, ali tako mi je teško čekati ta sniženja, nikako da dođu :D

      Izbriši
  11. Fantastic pants, I love the print. xx

    OdgovoriIzbriši
  12. drop dead gorgeous! YOU ARE SO PRETTY hun! pls visit my blog and follow, if you already did, just tell me immediately and ill surely follow yours back ;)

    kisses from manila..

    xxDannah

    artislifesoisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. supika...nisam jedini,postoji još jedna osječka blogerica :DDDDD

    one-minute-sculptue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. mmm breskve obozavam ih,ljeto isto,look fantastican :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook