I'm a sweet disaster

četvrtak, rujna 25, 2014

Ćao društvance! :)
Imate li  neku majicu koju obožavate? Moja je ova na bananicu. :) Preslatka je. Sa strakama sam imala love-hate odnos. Kao osnovnoškolka sam ih stalno nosila. Onda je došla faza kad su ih svi imali. Baš svi. Pa sam ih prestala nositi. No, ovog proljeća sam tražila udobnu obuću koja mi ide više manje na sve. Nisam htjela bijele. Bijele imaju svi. Ne volim kad je nešto baš toliko popularizirano. Zato su moje tamnoplavo-sive boje. Opet sam se vratila svojoj prvoj ljubavi (starki od milja). :)
Taj dan smo išli na Pannonian Challenge. Ovo je bio moj outfit za tada. Nadam se da Vam se sviđa!
Puno pusa Vam šaljem! :*







skirt/suknja: Zara
t-shirt/majica: Zara
sneakers/starke: Converse
suglasses/sunčane naočale: Giant Vintage

You Might Also Like

0 komentari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images