Feels like Marilyn

srijeda, veljače 19, 2014

Pozdrav dragi moji! :)
Kako Ste mi danas? Sredina tjedna je a ja ne mogu dočekati petak. Danas sam provela lijep dan sa prijateljicom. Bilo nam je super! <3
Outfit. Moja o.m.i.lj.e.n.a. haljina, lepršava i lagana i proljetna i na cvijetiće. Kombinirala sam ju sa bordo puloverom jer mi baš nekako ide zajedno. Vjetar je baš jako puhao tako da je bilo puno slučajeva gdje je moja haljina poletila, aliii sva sreća pa ima postavu (iako se ne vidi baš na slikama), pa se nisam totalno razotkrila. :D
Osjećala sam se kao Marilyn Monroe u bijeloj haljinici. :D 
Bilo je baš zabavno slikanje, iako se jako bojim visine.
Na tračnicama sam stalno gledala prema dolje. Imam osjećaj da moram skočiti i da ću pasti. 
Ali, uspjela sam - sve za dobre slike. Nadam se da Vam se sviđaju! :)
Puno pusa Vam šaljem! M. :*

haljina, pulover, kaput, čizme: Zara

You Might Also Like

9 komentari

  1. Volim tu slojevitost!I cvijetni print sa cizmama ;-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  2. Taj dzemperak je odlican :))

    Giveaway na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mi se slažu haljinica i džemperić, baš lijepo :))
    I ovdje je danas strašno puhalo, kosa mi je letila na sve strane :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlične fotografije, vrijedile su malo straha;)
    jako mi se sviđa odjevna kombinacija, pogotovo haljinica...i torbica je preslatka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican look, cizme mi se bas dopadaju! x

    OdgovoriIzbriši
  6. Great pictures and a very nice and sweet look! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  7. Zeleznicki dravski most :)
    Divna kombinacija sa suknjicom <3

    OdgovoriIzbriši
  8. So lovely! New follower and hope you visit back :)

    www.fashionistastyle1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images