Happy, happy B.!

ponedjeljak, rujna 29, 2014

Sretan mi rođendan! :D
Jučer sam proslavila 23. Živjela Ja! Baš je lijepo nazdraviti samoj sebi. ;)
Lijepo je imati jedan dan u godini kada igrate glavnu ulogu. U mojoj priči je sve bilo rozo i puno balona. Ova haljina je nešto najnajdivnije ikad. Nešto naljepše u mom ormaru. Dosad sam ju nosila triput. U svatove, na dodjelu diploma i jučer, na rođendan. Rozi ruž da se slaže uz balone! :)
Dan je bio divan. Osim Sunca (hvala mu što uvijek 28.9 izađe za mene i automatski mi digne raspoloženje), atmosferi su pridonijeli i divni ljudi, fina klopa i naravno poklončići. :) 
Hvala, hvala i hvala svima koji su mi uljepšali dan! 
Uskoro podijelim s Vama malo osobnije slikice. Do tada, puno Vam pusa šaljem.
Uživajte u Suncu dok ga ima! :* 

dress/haljina: Zara
shoes/sandale: Zara
bag/torbica: h&m

You Might Also Like

2 komentari

  1. Sretan rođendan i puno puno sreće ti želim...predivne fotografije, seka je preslatka:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan, super post!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images