The Christmas Tag

subota, prosinca 27, 2014

Sretaaan Božić svima koji ga slave! :) Nadam se da uživate u toplini svojih domova uz svoje najbliže i da se provodite lijepo. Božić je moj najdraži blagdan i obožavam sve u vezi njega. :) Kad smo već u duhu Božića, donosim Vam jedan Božićni tag. Pa uživajte u čitanju :*

1.) Najdraži Božićni film
Home alone, Love actually, The holiday, inače gledam većinu filmova koji se vrte po tvu, a tijekom ovih Božićnih praznika imam u plnau pogledati još ove: Jingle all the way 2, New Year's Eve, A merry friggin' Christmas i još poneki ako se nađe :)

2.) Jesi li ikad imala bijeli Božić?
Naravno da jesam. Bijeli Božić me zapravo nekako više vraća u dane djetinjstva jer je onda većinom svaki Božić bio bijeli, a ovih posljednjih nekoliko godina ništa od snijega.

3.) Gdje obično provodiš svoje Božićne praznike?
Božićne praznike provodim kod kuće, sa svojom obitelji. Dok sam bila mlađa, voljela sam biti kod bake. A u budućnosti se nadam i nekim putovanjima za vrijeme praznika :)

4.) Najdraža Božićna pjesma
Obožavam sve od Michaela Bubble-a, a posebno ovu: https://www.youtube.com/watch?v=5aw2yuYAKoE

5.) Otvaraš li poklone na Badnju večer ili Božićno jutro?
Kad sam bila manja poklone sam otvarala uvijek ujutro kad se probudim. Zadnjih par godina imam običaj, kad se vratim s polnoćke otvoriti poklone, jer eto moj djedica stigne u tom periodu :D Ove godine sam ipak odlučila da se želim veseliti nečemu ujutro, pa sam ih otvorila na Božićno jutro :)

6.)Možeš li se sjetiti imena sobova?
Rudolph, Dancer, Prancer, Dasher, i dalje se ne sjećam :D

7.) Je li tvoje drvce pravo ili umjetno?
Pravo :) Nema do ugođaja bez pravog bora :)
(plavo srebrni bor kod mene, crveno zlatni kod dragog)

8.) Najdraža hrana/slastica za Božić?
Francuska salata, prasetina, mlinci za Božićni ručak:) za doručak se jede kobasica kuhana u vinu, domaći krastavci i domaći sir te hren. Od kolačića volim sve :)

9.) Voliš li više darivati ili primati poklone?
I jedno i drugo. :) Volim vidjeti kad se osobe iznenade s mojim poklončićima i naravno, volim se i ja iznenaditi :)

10.) Najdraži božićni poklon koji si ikada primala?
Svaki božićni poklon mi je jednako drag jer sam uvijek dobila što sam htjela. Kao mala sam bila jako vesela kad bi me ujutro pod borom dočekala baš barbika koju sam zaželjela. :)
(jedan od Božićnih poklona ove godine. Najdraži parfem:)

11.) Koje bi mjesto iz snova htjela posjetiti tijekom Božićnih praznika?
Bila sam na adventu u Beču prije nekoiko godina i opet bi htjela ići, nadam se dogodine :) Inače, Novu godinu bi htjela dočekati u Lonodnu :D

12.) Najdraža Božićna uspomena?
Sjećam se kad sam bila manja i nisam mogla zaspati zbog uzbuđenja, pa mi je onda teta rekla da mi Djed Božićnjak neće donijeti poklone ako ne zaspim. Ja sam joj rekla da ću biti kod bora i čekati ga jer me zanima kako izgleda i kako će se spustiti kroz dimnjak, a ona je rekla da kad se spusti da će me poprskati čarolijom i da ga neću vidjeti i da ću zaspati :) Uvijek sam se pitala kako je to moguće. Eh, djeca :) Ali, to pamtim i dan danas :)

13.) Što više voliš, Božić ili Badnjak?
Badnjak :D Znam, grozna sam. Ali obožavam sve te pripreme oko Božiča - kićenje bora, pravljenje kolačića više od svega :)

14.) Bijele lampice ili šarene lampice?
Bijele :)

15.) Božićna želja?
Zdravlje i sreća za moju obitelj :) Za sebe želim posao nakon faksa, a za Vas želim da Vam se ostvari što god si poželite :)

16.) Najdraži božićni miris?
Miris bora i božićnih kolačića kad se širi kućom.. :)

17.) Najdraža božićna boja?
Crvena :)

18.) Voliš li biti u pidžami ili se srediti za Božić?
Hm, da se mene pita bila bih u božićnoj pidžamici cijeli dan na Božić, ali s obzirom da se ide u čestitke i da nam uvijek dođe familija, moram se srediti :)

19.) Tvoja Božićna tradicija?
Tradicija nam je na Badnjak okititi bor,a ne ranije kako to danas većina radi, jesti fiš, predvečer skuhati vino i guštati u njemu, zatim otići na polnoćku, vratiti se i otvoriti poklone, jesti kolačiće, pogledati neki božićni film i otići spavati. Za Božić obavezan je tradicionalni doručak koji sam opisala prethodno, i onda oko 2,3h popodne ručak. Standardno pretrpavanje hranom kao i kod većine :D Onda nam dolaze gosti, a nakon toga idem do dečka i njegove obitelji. :)

20.) Tko ti je otkrio istinu o Djedu Božićnjaku?
Tadašnja prijateljica u osnovnoj školi i mrzila sam je zbog toga..

21.) Što je posebno za Božić po tebi?
Sam taj božićni ugođaj, zaborav na sve probleme i uživanje s obitelji, druženje, smijeh, sreća <3

Ako želite vidjeti više slika, pratite me na instagramu: matea_myfashionnook :)

You Might Also Like

2 komentari

  1. Sreeetan Božić sa zakašnjenjem! :))
    Najviše mi se dopala tvoja božićna uspomena, baš mi je nekako izmamila osmjeh na lice i podsjetila na te dane. Meni se djed uvijek oblačio u Djeda Božićnjaka i jedne godine je zaboravio obući čizme već je ostao u svojim papučama. Nikad neću zaboraviti kako mi tad ništa nije bilo jasno, zašto Djed nosi papuče od mog dide, presmiješni su ti dani bili :))
    Inače je i meni Badnjak draži upravo zbog svog tog šušura oko Božića i draga mi je tradicija da se baš tad kiti bor i sređuje kuća, nakuhavaju jela...to mi je baš savršen dan :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images