Hello Monday!

ponedjeljak, listopada 13, 2014


 Ćao ljudi! :)
Ponedjeljak je i obveze kreću. Pišem post i nakon njega se spremam na fakultet. Prvi dan zadnje godine?! Leptirići su u stomaku. :) Vrijeme je tako divno. Najbolja temperatura da se ljudi osjećaju dobro. Outfit sam nosila prošli tjedan. Slikali smo se na kod pruge i taman je prolazio putnički vlak. Toliko je zatrubio da mi je srce skoro stalo a mom dragom fotić ispao. :D Toliko sam se uplašila da sam se počela samo smijati, što možete vidjeti i na slikama. :)
Uživajte mi! Novi tjedan, nova prilika za uspjeh, zar ne?
Budite pozitivni i iskočite iz kreveta i natjerajte se da obavite ono što morate da bi se što prije vratili natrag. Udobnost doma uvijek čeka! :*
skirt/suknja: Pull&Bear
shirt/majica: Pull&Bear
shoes/sandale: Zara
sunglasses/naočale: Zara
bag/torba: Zara

You Might Also Like

5 komentari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images