Casual outfit

srijeda, listopada 08, 2014


 Kombinacija za opušten dan proveden na zraku.
Drago mi je da nam se vratilo ovo "bablje ljeto". Sunce tako oraspoloži dan i oboji ga najljepšim bojama. Kombinacija je ležerna, onakva u kakvoj se svi osjećamo dobro, vjerojatno. :)
Najdraže jeans-ice trenutno. Jučer su objavljeni moji trenutni favoriti (među kojima i ove hlače) u časopisu Ekstravagant, u rubrici 'Pogled iz ormara'. Pa ako želite zaviriti u moj ormar, klik na link -> Pogled iz ormara! :) 
Idem uživati u ovom divnom danu, ujedno i prazniku! Puno Vas pozravljam! :*
jeans: Zara
t-shirt: h&m
vest: h&m
shoes: Converse
bag: Zara
sunglasses: Giant Vintage

You Might Also Like

7 komentari

  1. Prvo članak...odličnih si pet stvari odabrala, a zanimljivo je kako odlično skupa izgledaju. Najviše mi se od navedenog sviđa ona jakna, možda i zato jer mi je preslatko jer ju ti je baka kupila:)

    Koliko vidim dvije od pet su i u ovoj kombinaciji....super ležerna kombinacija. Majice sa natpisom i sama volim, toliko da ih i sama nekad pravim:) Traperice ti super stoje....a converse su zakon za svaku ležernu kombinaciju.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija je pun pogodak za opustenu setnju, a sandale iz clanka su mi pre pre...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma casual outfiti su najbolji :)) I meni je drago što se vratilo bablje ljeto, nadam se da će potrajati i da ću zimsku odjeću odgoditi maksimalno :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images