Paris..town of love!

nedjelja, ožujka 02, 2014

Hello! Jedna jednostavna kombinacija za kraj tjedna. Bila je savršena za jučerašnju šetnju ali i za večeru. Čizme sam nakon dugo vremena opet izvadila iz kutije i obukla na noge. Taj kaubojski štih na njima baš volim i baš sam ih htjela kombiniratii s ovom kombinacijom. 
Moj proljetni bijeli kaputić dobro je poslužio za pred proljetno vrijeme. Kombinaciju sam začinila novom majicom koju mi je poklonio dragi! <3
Nadam se da Vam se sviđa! :*
Želim Vam da preživite ponedjeljak i super sretan i uspješan ožujak.
Ja jedva čekam večerašnji 'The Oscars' i prvi dan proljeća! :)


pants/hlače, shirt/majica, coat/kaput, boots/čizme: Zara;

You Might Also Like

5 komentari

  1. Baš sam gledala danas ovu majicu u Zari no na kraju me dokrajčio Pull & Bear pa sam je ostavila za neki drugi put :D
    Joj Oscari večeras, ne mogu dočekati, to je već višegodišnja tradicija :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moja isto :D eto zajedno ćemo gledati :P samo na drugim krajevima HR :)

      Izbriši
  2. cizmice su prekrasen u kobinaciji sa hlacama i sa svime, majica isto super.

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična kombinacija:) ja sam propustila oskare, ali koliko vidim bilo je stvarno lijepih haljina čak i za ta visoka očekivanja koja svi imamo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim tvoju frizuru, ai jako i blago tebi na takvoj kosi.
    Kaputic ti je predivan i ne znam vise koji mi je bolji :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images