Favorite jacket

ponedjeljak, veljače 10, 2014

Jedan opet stariji i opet fakultetski outfit. :)
Mislim da je ova jakna prvi put na blogu, a toliko sam je iznosila jer je jednostavno preudobna i ide na sve, obožavam ju. Poslije cipela najviše volim jakne. Čipkana maja i 'poderane' crne rifle i gotova je moja udobna kombinacija..Sviđa li Vam se? :)
Želim Vam tjedan pun smijeha i ljubavi i topline i radosti. <3

jeans/rifle: Mango
shirt/majica: Orsay
jacket/jakna, boots/čizme, bag/torba: Zara

You Might Also Like

7 komentari

  1. I can see why is your fave one, looks great on you. Very nice bag also!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su jako drage sve jakne ovakvog kroja, mislim da su jako praktične,a ova mi se posebno sviđa jer je mješavine vojničke tkanine i kože, baš zanimljivo.
    Super kombinacija, poderane traperice mi je uvijek drago vidjeti, baš su dušu dale za ležerne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je jaknica i cijela kombinacija! Pusa od mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. You look great! Love how you combined it! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve mi se jako sviđa, obožavam ovakve kombinacije! :) Gledala sam ovakve slične traperice u Mangu nekidan, obožavam te poderane modele, najrađe bi imala na desetke :D

    OdgovoriIzbriši
  6. giacca carinissima (: Reb, xoxo.

    *Fammi sapere cosa ne pensi del nuovo post sul mio blog:
    http://www.toprebel.com/2014/02/vintage-blazer-yellow-scarf.html

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images