Hello My Friend

subota, siječnja 25, 2014

Pozdrav! :) Ponedjeljak, srijeda, petak su bili rezervirani za moje kolokvije a danas sam imala usmeno odgovoranje i moram se pohvaliti da je sve prošlo izvrsno. Zato me nije bilo tako dugoo, nadam se da se ne ljutite puno! :) Riješila sam se svega tako da je 2. mjesec za mene prazan i presretna sam radi toga. Hvala svima koji me čitate i koji komentirate, odgovorim na Vaše komentare uskoro. :)

Kao što vidite, pred Vama su slike mog gostovanja u emisiji Studentski Sataraš na Gradskom Radiju. Gostovala sam prošle srijede. Trema je bila prevelika, nažalost nisam ju uspjela prebroditi, tako da sam ispala dosta ozbiljna dok sam zapravo pričala o zanimljivim stvarima i onome što volim, a to je ovaj blog. Čim su mi drage voditeljice Rebeka i Sara rekle sad nisi u eteru ja bih se raspričala, opustila, a u eteru sam bila ukočena i totalno ne ja. Onako strogo poslovni. :D Ekonomija je učinila svoje. Hehe, šalim se malo. Pitanja su bila točno u sridu, nisam ih dobila ranije da malo pronjuškam, ali mislim da sam se dobro snašla. Kad ti netko postavi pitanje a ti si u eteru nemaš puno vremena razmisliti jer te ipak netko sluša, ne možeš uzeti kratku pauzu. Na kraju krajeva, bila sam iskrena i zbog toga sam sretna. Nema kod mene laganja, kako je tako je ;) Ako je tata rekao da sam bila odlična, onda valjda barem malo istine ima u tome. A on nije poznat po tome da daje komplimente i lažna uvjerenja. Njemu se moraš svidjeti. Ovo je jedan od rijetkih puteva da sam dobila pravi kompliment tako da sam presretna. Slušale su me moje drage prijateljice <3, moja predraga femili i mamita i seka <3, i naravno dragi je išao sa mnom i bio moja najveća podrška. :D Sara i Rebeka su bile super i hvala Vam curke što ste me pozvale i lijepo ugostile, nadam se da sam ispunila očekivanja. :D Mi smo se lijepo zabavile, nasmijale, družile i naslikavale. :) I očekujem od curki da mi pošalju snimku da se čujem, pa tko zna, možda podijelim i s Vama! :)

You Might Also Like

2 komentari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images