Dvije priče jednog listopada

subota, studenoga 30, 2013


Dok svi vani luduju ili se barem spremaju na neku zabavu, ja bolujem kod kuće i sklapam ovaj post. Igram se sa malo drugačijim efektima da napravim drugačiju priču. Akteri ove priče su dvije seke. Pravo jesensko vrijeme je bilo tog listopadskog dana. Savršeno za baloner! Moja draga sekica je željela pozirati i slikati se, tako da je šteta bilo ne iskoristiti tu priliku i staviti i njezine fotke. Uvijek vesela, uvijek nasmijana i opuštena i njezine slike uvijek ispadnu super, pravo čudo!

Spremam se za gledati 'Bridget Jones'. Gledala sam ga nedavno i moram opet. Definitivno među tri najbolja filma, uvijek me nasmije i totalno je romantičan, što ja volim! <3 Sutra je prvi dan mog najdražeg mjeseca, tako da se čitamo i tada. Uživajte u vikendu i suboti! :* 


Nosila sam: 
baloner:Orsay 
peplum majica:New Yorker;
čizme, torba, šorc: Zara;
naočale: H&M

You Might Also Like

12 komentari

  1. Tvoja kombinacija mi se jako dopada! Mala manekenka je kao i uvek preslatka! A Bridget Jones je jedan od najboljih filmova ikada! Poljubac za obe! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ste preslatke zajedno, i baš se vidi da je sekica bila ful raspoložena za poziranje :) Bridget Jones obožavam, nikad mi neće dosaditi i uvijek ga iznova vrtim u ove blagdanske dane :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne fotografije. Sestra mnogo slatka. Volim kad stavljaš njene slike u postove<3

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatke ste obje i slike tako odišu pozitivnom energijom! JAko mi se sviđaju tvoje čizme i torbica...

    OdgovoriIzbriši
  5. <3
    I ja jako volim Bridget i morat ću ju opet pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fotke su super, a tvoje čizme su mi pre cool!!
    Divan look, a tek mala devojčica je skroz slatka i divno društvo ti je pravila :)
    Mantilić <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatke ste obadvije! <3
    Zelim tvoje cizmice!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. prelepo,torba je savrsensto :) sve pohvale :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Obje ste preslatke.

    http://uniqueyeah.blogspot.com/
    New new new

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatke ste i sestra i ti :D
    Jako mi se dopada tvoj baloner, u potrazi sam za jednim pristojnim. do iduće jeseni ću valjda uspjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. oh my goodness i am in love with those boots, they're absolutely beautiful! i've been looking for a pair just like that
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images