Noć je prekrasna

ponedjeljak, siječnja 21, 2013

kaput/coat: Zara; hlače/pants: h&m; čizme/boots: Zara; torba/bag: New Yorker

Najdepresivniji dan u godini, kažu
Moram priznati da se slažem. Dan mi je totalno kaotičan, a iznad   
svega depresivan. Zbog ovih promjena glavobolje ubijaju.
Kako ste Vi? :)
Slike su slikane prošli utorak, poslije večere za dečkov rođendan. Taman nam je na vrijeme stigao novi objektiv, i prvo  slikanje je palo kasno u večer. Šta kažete? Meni su slike i više nego odlične, s obzirom da je vani bio mrak. :)Jedva čekam da se slikam po danu! :D
Čitamo se uskoro! :*
kisses 

You Might Also Like

15 komentari

  1. Prelijepa si mi i fotke su divne, divne, divne! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Great photos. Love your sens for style.

    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su odlicne, ali jako su dobre.Taj neki lep odsjaj imaju, da mi je divota ovo sle gledati.
    Kaput je krasan.Taj kroj od krutog materijala je super kombinacija.
    Sve mi se svdja, prva si slatkica.
    Katedrala je kao iz bajke. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj kaput,te cizme,mmm omiljeno!
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su divne! Kaput mi se jako dopada! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve pohvale za novi objektiv ali i za model i odabir odjece.
    Kaput, hlace i cizmice super :)
    Pratim dalje

    Svrati
    http://delayhlas.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan kaput i cizmice!!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. slike su odlicne , a po danu ce bit jos bolje, super kombinacija, i vjerujem da ces postat sad sa novim objektivom ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan kaput!

    http://fashionmuffins945.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook

Flickr Images