It's all about dreaming

ponedjeljak, kolovoza 06, 2012

Nedjelja. Dan za opuštanje. Dan za maštarenje.
Najdosadnija kažu. Ovisi kako si napraviš, mislim.
...
Najfiniji ručak. Najduže popodne. Najljepše stvari.
Najdraži filmovi. Najfiniji sladoled. Najljepša priroda.
Najljepše Sunce. Najljubavnija večer. Ljeto. Nedjelja.
...
Sutra putujem na more. Ovaj put obiteljski. 
A danas je na redu sve gore navedeno. 
Volim nedjelje. <3

(my inspo for sunday)

(i znam da je danas ponedjeljak, ali ja sam trenutno na putu, tako da sam ranije napisala ovaj inspo postić)
Puno slanih pusica za sve!
M.

You Might Also Like

7 komentari

  1. Super sličice i srećan put, uživaj :**

    OdgovoriIzbriši
  2. hi honey! i just found your blog today and i think is really amazing :) what do you think about following each other? please check out my blog and let me know :)

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  3. cool photos, they're so holiday! ;>

    OdgovoriIzbriši
  4. AMAZING!!!!!!!!!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Great blog: I'm your new follower <3

    Lots of love; Pauline
    www.xpeachie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like me on Facebook